Lisa

Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

Bloggfix

Av Lisa - 13 juli 2013 21:54

Hej!


Har fixat med bloggen så nu inviger jag härmed den nya bloggen! Bättre sent än aldrig! Det var faktiskt så att min mamma påminde mig om att jag skulle öppna den nya bloggen (jag har kopplat bloggen till min facebook så hon har sett den där, om du läser detta mamma så Hej!) eftersom att hon typ väntade på det, haha! 

Idag har jag cyklat iväg och badat med mamma, lyssnat på The Fooo och läst i min bok så jag har haft det rätt #chill idag. Just det, där jag och mamma badade var det en asskum kille -alltså typ 17-19 tror jag- som gick fram och tillbaka på stranden framför oss och tittade jätte konstigt på mig. Det var #skitläbbigt! Iallafall, nu ska jag checka #YouTube och fortsätta chilla så ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 3 november 2013 18:45


Hejhej! Elin häääär! Bara för att jag kan så gör jag ett litet bloggrape!  Jag mår jätte braaa och hoppas att ni också gör de! LISA ÄGER UT BARA SÅ ALLA VET!  mvh. Elin! <3 Kolla in min blogg! www.fjelliselin.bloggplatsen.se   ...

Av Lisa - 24 september 2013 14:06

Hej!! Jag har ju inte bloggat på ett tag, ett rätt långt tag, och det var igentligen tänkt att jag skulle fortsätta blogga sen men jag har känt att det är rätt "skönt" att inte blogga, jag får mer tid över till annat. Jag kan t.ex leka och gosa me...

Av Lisa - 27 augusti 2013 19:39


Hej! Jag vet, jag vet. Jag har inte bloggat på JÄTTE LÄNGE, men jag har mina anledningar! Nu när jag har börjat sjuan så har vi fått ovanligt mycket läxor. Redan första veckan hade vi fått sju läxor till veckan efter. Jag menar, sju veckor på fyra ...

Av Lisa - 19 augusti 2013 17:20


Hej!   Sitter och dunkar musik vid datorn! Första dagen i skolan för mig idag! Har varit kul att träff alla nya klasskompisar och kolla runt lite på skolan. Vi fick skåp, nya scheman som man inte förster ett skit av, och en matsal/bamba. I den fö...

Av Lisa - 13 augusti 2013 21:04

Hej! Sitter och tittar på tv så dy blir ett snabbt inlägg. Jag tänkte fråga om ni hade sett kommissarie Montalbano? Om inte så sätt på ettan nu och titta!! Nu har det börjat så vi hörs! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards