Lisa

Alla inlägg under juli 2013

Av Lisa - 23 juli 2013 07:45

Hej!

Nu sticker jag till fjällen men jag kom på att efter att jag varit där så åker vi direkt till landet så jag kommer inte kunna blogga så mycket på tre/fyra veckor så vi kan säga att jag tar en paus så hörs vi sen när lovet börjar ta slut!

Hejdå på ett tag!

Av Lisa - 22 juli 2013 11:40

Hej!

Ska snart cykla iväg och bada med Elin! Imorgon så åker jag och ma famille till fjällen i fem dagar för att vandra och det ska bli jättekul men som ni nog förstår kommer jag inte blogga då och det är ju i och för sig inte så kul... Men men, nu måste jag sticka!
Tjo! ?

Av Lisa - 21 juli 2013 11:38

Tjo!


Idag ska jag hem till kusinen min och göra något där!

Igår skulle jag ju skiva fler inlägg men jag åkte till mormor och morfar för att hjälpa dom med trädgården för min morfar hade en cancer tumör som dom har opererat bort nu men efter operationen har han blivit typ deprimerad och jättetrött hela tiden och dessutom är han i princip döv så därför har jag inte skrivit något mer.

Men men, nu måste jag träna Franska för jag kommer inte ihåg ett skit    Så vi hörs! 

Ciao!!

Av Lisa - 19 juli 2013 11:14

  Hej!


Jag har inte bloggat på ett tag och jag glömde att skriva varför så det gör jag nu! Jag har varit i Stockholm och har därför inte riktigt haft tid eller lust att blogga då jag har gjort så mycket annat så det är därför det har varit dött några dagar. När jag var i Stockholm så hittade jag en grej jag ville löpa eftersom att jag alltid har velat ha en sådan här men har aldrig hittat någon för hyfsat pris så när jag såg den här så visste jag att jag ville ha den! Fast egentligen så valde jag mellan en med halva blont och halva svart och den här och som ni nog förstod så blev det den här. Nu ska jag bada så ni får en dålig bild så laddar jag upp lite fler senare! 

Ciao!

Av Lisa - 14 juli 2013 12:27

Hej!


Ska snart åka till morfar och mormor med Freyja (kusin) och min moster. Idag har jag bytt kläder fem gånger på typ fem minuter för jag blir aldrig nöjd idag! Skitjobbigt! Nu har jag på mig kläder som ser hyfsade ut så ja. Nu måste jag käka för att jag ska åka om typ en kvart så vi ses och hörs senare eller imorgon!

Hejdå!!

Av Lisa - 14 juli 2013 10:12

Godmorgon!


Jag ska snart ut i trädgården och hjälpa pappa med att rensa bort ogräs, haha! Jag kände att detta blev ett väldigt kort inlägg för jag måste ut nu så vi hörs senare tror jag! 

Haha, hejdå!

Av Lisa - 13 juli 2013 21:54

Hej!


Har fixat med bloggen så nu inviger jag härmed den nya bloggen! Bättre sent än aldrig! Det var faktiskt så att min mamma påminde mig om att jag skulle öppna den nya bloggen (jag har kopplat bloggen till min facebook så hon har sett den där, om du läser detta mamma så Hej!) eftersom att hon typ väntade på det, haha! 

Idag har jag cyklat iväg och badat med mamma, lyssnat på The Fooo och läst i min bok så jag har haft det rätt #chill idag. Just det, där jag och mamma badade var det en asskum kille -alltså typ 17-19 tror jag- som gick fram och tillbaka på stranden framför oss och tittade jätte konstigt på mig. Det var #skitläbbigt! Iallafall, nu ska jag checka #YouTube och fortsätta chilla så ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!

Av Lisa - 7 juli 2013 21:59

Hej!


Hemma från landet nu, har haft det skitgött! Jag har -som ni nog vet- varit på landet/ i sommarstugan och Joel -lillebror- hade med sig sin kompis Martin och jag var där med min kompis Elin -en annan Elin än den Elin jag oftast är med- och det var jätteroligt. I sommarstugan så har jag så mycket tid där jag bara #chillar så jag har läst ut två böcker med runt 400 sidor i varje! Det finns en bastu som ligger precis vid en stor brygga som man kan hoppa ifrån så varje kväll hela den här veckan har vi bastat och badat där! Det är så himla kul, jag  svalde jätte mycket vatten av misstag och det var inte gott ska ni veta    

Det är typ det som jag tror att ni orkar läsa så jag slutar där. Nu ska jag vara hemma från i två veckor  och sedan tredje veckan ska vi ut i fjällen  min familj och typ vandra så nu får jag komma in i bloggandet igen. Jag har ju gjort en ny blogg så jag tänkte att jag lägger över det här inlägget på den bloggen också så ska jag ha "invigning" av den nya bloggen imorgon. Jag skrev ju att jag skulle radera den här bloggen men det kommer jag inte göra utan jag kommer ändra namnet på den här bloggen och ha samma namn som jag har på den här bloggen. Så om ni imorgon söker på http://l1sa.bloggplatsen.se/ så kommer ni till den nya bloggen!

Jag kom på en sak, kan inte ni skriva låtar i kommentarerna som jag kulle kunna göra en cover på så skriver jag ner det i telefonen så vet jag alltid att jag har en låt på tur.

Nu ska jag fortsätta chilla så hörs vi, Ciao! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards